Strajk piłkarzy
Odpowiedz do tematu

: Strajk piłkarzy
Dawno nie było czegoś takiego by tu zakładać nowy temat. Co o tym sądzicie?


ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
:
Ktoś dobrze zauważył, że dopiero teraz się odezwali a nie miesiąc albo dwa po braku kasy.

:
troche dziwna sprawa

Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...
:
to chyba akcja na hura omówiona przy piwie w barze po wygranym sparingu

W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
:
Sytuacja dziwna, ale... Szczerze mówiąc rozumiem piłkarzy. Poza tym tak na prawdę nie znamy być może innych szczegółów jakie spowodowały, że właśnie teraz zdecydowali się podjąć strajk.

Czytając komentarze na stronce wychodzi no to, że chcą zwrotu pieniędzy za ostatnie 6 miesięcy ale są to koszty jakie ponieśli (sprzęt, pranie itd), a nie wynagrodzenia za grę w klubie. Uważam, że to całkowicie im się należy. Tylko kto za to zapłaci? Właściwie zobowiązania finansowe wobec piłkarzy ma obecnie już nowy zarząd (mimo tego, że to poprzedni narobił długów) tak więc mają prawo upominać się do obecnych o pieniądze.

A dlaczego zastrajkowali właśnie teraz?
Doszło do zmian personalnych w zarządzie klubu. Nie wiem, czy oni nie są informowani o sytuacji finansowej klubu i myślą, że skoro Chruściel zapłacił 100 tys w grudniu na ZUS-y itd to już zadłużenia klubu nie ma. De facto te 100 tys. od Chruściela nadal jest długiem ponieważ jak sam Biaduń powiedział: Jest to pożyczka, którą trzeba będzie oddać... Tak więc zadłużenie wynosi około 200 tys. Natomiast piłkarze są w takiej sytuacji: Nie mają kasy za rundę jesienną, zmienił się zarząd i nie wiedzą na jakich zasadach będą grać w rundzie wiosennej. Być może liczyli, że przy zmianie zarządu sytuacja się unormuje i rozpoczną się rozmowy: co dalej? na linii zarząd-piłkarze. Tak więc czekali na rozwój sytuacji. Natomiast widocznie do tej pory nic takiego nie miało miejsca i sfrustrowani sytuacja podjęli strajk....

Jeśli chodzi tak jak mówił Dev w poprzednim temacie o finansowaniu seniorów ze środków sponsorów, natomiast juniorów i trenerów z kasy od miasta uważam za dobry pomysł. O ile kasa z miasta wpłynie prawdopodobnie dopiero w marcu to sponsorzy już mogą wykładać kasę na sponsorowanie seniorów. Ale z tego wnioskuje, że zarząd do tej pory nie rozmawiał ani z potencjalnymi sponsorami mającymi wspierać drużynę seniorów, ani z piłkarzami odnośnie nie tyle poprzednich zobowiązań, co warunków na jakich będą grać w przyszłej rundzie (a został zaledwie miesiąc do rozpoczęcia wiosennej). Po prostu piłkarze poczuli się przez nich olani... Stąd ta reakcja.

Wszyscy liczyli, że skoro zmienił się zarząd to problemy finansowe zostaną szybko załatwione, lub chociaż uzgodnione z wierzycielami w jaki sposób zostanie to uregulowane. Stąd ta niecierpliwość m.in ze strony piłkarzy. Albo działania te prowadzone są przez zarząd bardzo wolno lub po prostu sytuacja jest na tyle dramatyczna, że mają problem jak sobie z tym wszystkim poradzić.

EEEEEŁŁŁŁŁ...... KKKKAAAAAAAA...... EEEEEESSSSSSS..... ŁKS , ŁKS, ŁKS
:
Radzio napisał/a:
to chyba akcja na hura omówiona przy piwie w barze po wygranym sparingu


a mi się wydaje, że raczej nie. Zaległości są od dawna. Tak więc mogło być tak, że koncepcja strajku była już planowana wcześniej tylko:
- buce naobiecywały, że po wyborach to hoho
- po wyborach zmieniła się ekipa i czekali na nowe rozdanie
- Biaduń poprosił o chwilę czasu na rozpoznanie sytuacji

Chwila minęła, w klubie pojawiła się kasa od Chruściela, ale dla zawodników nic z niej nie skapnęło. Stąd byc może strajk.

Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
:
Wydaje się, ze teoria Ardiano wydaje się logiczna. Poza tym, no za miesiąc runda, a jest co najmniej kilku zawodników, którzy by jednak mogli się załapać w innych klubach.

Myślę też, że akurat Biaduń gadał z piłkarzami (np. w ostatni piątek było zebranie) ale po prostu im nic nie obiecał, nie zaoferował i oni to widzieli, stąd reakcja. Poza tym ostatnio w modzie są te strajki. Puławy już ze 3 razy strajkowały w tym roku.

Dla mnie sytuacja jest trochę patowa. Tu wychodzi "zarządzanie" Bącika. To jego smród.

A piłkarze? No za darmo grać nikt nie gra, nawet 4 lidze. Nie ma bata

Co do pożyczki, to ja sobie teraz tak pomyślałem, że to może być trochę taki straszak. A jak przyjdzie co do czego to zawsze można ją umorzyć.


ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
:
ale jakby nie patrzec sami są sobie winni... Bo kto normalny umawia sie z pracodawcą "na słowo" ? Na jakiej podstawie można teraz im oddać za to kase, skoro nawet nie wiadomo ile tej kasy powinno byc ?

Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...
:
Dev napisał/a:

A piłkarze? No za darmo grać nikt nie gra, nawet 4 lidze. Nie ma bata


koledzy z KS Lublinianka graja za darmo :)

:
sprzęt i pranie ?? a co oni mieli prać ?? wszystkie stroje pierze klub.. no chyba ze chodzi im o to że za pranie stroju po treningu. A sprzęt ? Jeśli zawodnik kupuje sprzęt na fakturę to klub mu zwraca kasę. To jest pewne. Jeśli klub im nie zwracał kasy za buty to mają prawo się upominać o zwrot :)

W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
:
Radzio napisał/a:
sprzęt i pranie ?? a co oni mieli prać ?? wszystkie stroje pierze klub.. no chyba ze chodzi im o to że za pranie stroju po treningu. A sprzęt ? Jeśli zawodnik kupuje sprzęt na fakturę to klub mu zwraca kasę. To jest pewne. Jeśli klub im nie zwracał kasy za buty to mają prawo się upominać o zwrot


To już nic nie rozumiem... Może klub im właśnie nie zwracał kasy za sprzęt czy coś... Bącik w wywiadzie coś gadał, że wynagrodzenia dla zawodników były w formie ekwiwalentu w praniu (ale czego dokładnie to nie wiem)... Ale jeśli chodzi im o wynagrodzenia za grę, które nie jest udokumentowane w żaden sposób to mogą mieć pretensje tylko do siebie, że tak dali się wykołować przez Bącika. I właściwie nie mają prawa strajkować z tego powodu. Biaduń powinien rozpocząć rozmowy z nimi od warunków na jakich będą grać w następnej rundzie (i powinno być to w końcu jakoś udokumentowane!!).

EEEEEŁŁŁŁŁ...... KKKKAAAAAAAA...... EEEEEESSSSSSS..... ŁKS , ŁKS, ŁKS
:
a jakby tak podejść do tego na wesoło to nasza aferka jest całkiem fajna. Zatacza coraz większe kręgi i pożera kolejnych aktorów :D Zaczęło się Valdemarasa (i) Sychasa, teraz ginie kierownik, w międzyczasie pani (z wąsem?) księgowa, pani Ania też już obrzucana błotem, to samo grajki. Niezły cyrk :D :D:D

a ja stoję na balkonie i patrzę jak Polska płonie


ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
:
na masterze nawet sonde zapodali na temat strajku.
Kurwa, dzieje sie :D dlaczego na forum taka cisza ? :P

Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...
:
Piłkarze w związku ze strajkiem powinni wydać jakieś oficjalne oświadczenie na temat zawieszenia treningów. Same informacje podawane przez różne media, powodują że powstaje wiele plotek i niedomówień, z resztą to widać w komentarzach co się dzieje. Wysnuwane są to coraz to nowsze teorie :mrgreen:

Cytat:
– Chcieliśmy porozmawiać we wtorek z działaczami, ale w klubie obecny by tylko prezes (Zbigniew Biaduń – red.). Powiedział, że dyskusja nie ma sensu, dokąd nie zbierze się zarząd, a to ma nastąpić dopiero w przyszłym tygodniu. Nie ma problemu. Tyle, że dokąd nie poznamy konkretnych terminów, nie zamierzamy wychodzić na boisko – dodaje bramkarz.


Według tego co powiedział Lisiewicz rozumiem, że sparingu z Węgrowem nie będzie. Bo sparing już w ten weekend, a spotkanie na którym może coś ustalą odbędzie się dopiero w następnym tygodniu.

EEEEEŁŁŁŁŁ...... KKKKAAAAAAAA...... EEEEEESSSSSSS..... ŁKS , ŁKS, ŁKS
:
Czubek napisał/a:
na masterze nawet sonde zapodali na temat strajku.
Kurwa, dzieje sie :D dlaczego na forum taka cisza ? :P


przecież nie ogarniasz


ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
:
i emocje już opadły. Szkoda bo fajnie było, tak gorąco :D


ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.