Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeżeli posiadasz już konto.                         


Poprzedni temat :: Następny temat
Sparingi
Autor Wiadomość
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-20, 16:35   

and1 poinformuj nas z łaski swojej o której ten sparing z Pogonią bedzie no i czy na głownej płycie :)
bo kolega Sz. niezbyt ogarnięty był i nie wiedział :D
marian też nie wiedział...


------

Kurwa mać... Grają o 15 w Łazach. Wyciągajcie rowerki i zapierniczamy :morda: (mówie serio)
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-20, 16:41   

tak się zalicza pierwszy wyjazd :P
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
alf


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 467
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-20, 17:06   

ten zarzad , to chyba naprawde pojebani ludzie, bez urazy, ale mogli zrobic sparing w Łukowie
_________________
Nie ważne jak ciężko trenujesz, ktoś trenuje ciężej...
Nie ważne jak dobrze grasz, ktoś gra lepiej...
Nie ważne jak bardzo chcesz wygrać, ktoś chcę bardziej...
 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-20, 17:41   

pie**ole nie jade... :-D
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2007-02-20, 19:14   

Alf a gdzie mialy by grac Orleta??? na glownej plycie? szkoda jej bo ona i tak juzjebana wembley w wiekszosci nie jest wlasnoscia miasta lecz prywatna dzialka a jak ktos pisal wczesniej lepiej nie bo mozna nogi polamac:D no jest jeszcze zalew zimna woda ale przewaznie jest tak ze Orleta graja z MKS-em w Siedlcach i zapewne mecz odbedzie sie albo na Ulicy Prusa przy Hali i lodowisku albo na Błoniach Siedleckich
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-20, 20:57   

no trudno, jakoś sie do tych Łazów dostane...
Mam nadzieje, że chociaż bedzie co obejrzeć :sick:
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-21, 17:58   

Niestrudzony bojownik, który mało nie zamarzł - Choobec informuje, że :

Wygraliśmy z Pogonią 5:3 i było bardzo zimno :D
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-21, 18:49   

To tylko on pojechal?? No bravo, bravo!! Ciekawi mnie kto strzelal bramki i liczę na to ze choobec nam wszystkim stresci przebieg meczu!! Jestem pelen podziwu dla niego!!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-21, 19:31   

Taa, jak wyżej ^^
Orlęta - Pogoń 5:3 (1:1)
Bramki dla Orląt: Orzyłowski, A.Gaj x3, Dziewulski

Oj, kurwa pół litra to mi obowiązkowo stawiacie za to poświęcenie! A droge do Ła(j)zów pokonałem samochodem razem z trenerem S. (nawet do domu mnie podwiózł)
Grali tam, bo murawy szkoda, ale w sumie to mogli grać na wembley, byłoby lepiej bo boisko większe i nawet nie wiem czy w ogólen nie lepsze. No ale "tak sobie wybrali, żeby w Łazach grać". Z Siedlec chłopaki przyjechali jedną furą i małym busikiem Pogoni (na nim był herb i barwy).
W ogóle od nich to sami młodzi praktycznie. Heh troche niewychowani też musze przyznać.

Zapisałem sobie nawet na komórce skład :D
I połowa: Dadasiewicz - Grula, Ozygała, Safiański, Koryciński, Leszkiewicz, M.Gaj, Richard, Orzyłowski, Dziewulski, Skrzymowski
II połowa: Lisiewicz - Grula, Ozygała, Szewczak, Wryk, Matuszewski, Pieńkus, Matyjasek, A.Gaj, Dziewulski (Junior), Skrzymowski (S.Wryk)

No i siekne też relacje:
Początek spotkania to okres troche chaotycznej gry z obu stron. Jednak to goście jako pierwsi zdobyli bramkę. Złe krycie Richarda i zawodnik Pogoni popędził lewą stroną boiska i nie dał szans Dadasiewiczowi. Orlęta częściej utrzymywały się przy piłce, jednak nie potrafiły sobie stworzyć żadnej dogodnej sytuacji ani też oddać celnego strzału. Bramka padła po błędzie bramkarza z Siedlec, który przyjął piłkę i za długo ją trzymał przy nogach, a gdy chciał już ją wybić to trafił wprost na nadbiegającego Orzyłowskiego, od którego futbolówka odbiła się i wpadła do bramki. Do końca pierwszej połowy Pogoń stworzyła sobie jeszcze jedną sytuację. W podobny sposób jak padła pierwsza bramka, mogła paść i druga, jednak tym razem Orlęta uratował słupek.
Tak więc do przerwy 1:1. Po zmianie stron Pogoń jakby była już zmęczona i to łukowianie przejęli inicjatywę. Szybko zdobyli bramkę. Po dośrodkowaniu Ozygały - który dziś miał okazje do strzelenia bramek z rzutów wolnych, jednak nie wychodziło mu to - piłkę do siatki skierował głową Artur Gaj. Po niewielkim odstępie czasu ponownie ten sam zawodnik pokonuje bramkarza Pogoni. Kolejny gol padł po błędzie siedleckiego obrońcy, który nie trafił w piłkę i z bliskiej odległości z trafieniem do bramki nie miał większych problemów Dziewulski (który oprócz gola, nic więcej dobrego nie pokazał). Następnie po zamieszaniu w polu karnym Orląt, z bliskiej odległości zawodnik Pogoni oddaje lekki strzał głową, jednak Lisiewicz zbytnio sie nie popisał i piłka wpadła do bramki. Wynik ustalił po świetnym prostopadłym podaniu Skrzymowskiego (naprawde niezłe) Artur Gaj, dla którego była to 3 bramka w tym meczu (choć gdyby sie postarał mógłby strzelić ich jeszcze więcej).
Zawiódł nieco młody Szewczak - większość to straty, Matuszewski też był troche niewidoczny, a Seba Wryk grał za krótko by go oceniać, to samo Junior.

Sędziował: trener Zarzycki. Oj, zawodnicy Pogoni troche go tam wyklinali za różne decyzje :)

No to chyba tyle. Pamiętajcie, że to tylko sparing.

Jak ktoś nie wie, to Pogoń gra teraz w MLS (czyli 5 liga) i wcale nie jest powiedziane, że sie w niej utrzyma. Oj krucho tam jest w klubie :-? Ponoć jakieś boisko sprzedali, bo kasy na nic nie mieli.


pozdrawiam...
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

Ostatnio zmieniony przez Czubek 2007-02-22, 11:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
mitQ

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 3
Skąd: UKF
Wysłany: 2007-02-21, 20:01   

Dzieki Choobec za info:-)
 
alf


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 467
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-21, 20:02   

ciekawe jak mocno sie musiales napracowac , zeby cie trener wziol do samochodu... :-)
a na powaznie to pelen podziwu jestem ze pojechales, mogles kogos tam skroic :D
_________________
Nie ważne jak ciężko trenujesz, ktoś trenuje ciężej...
Nie ważne jak dobrze grasz, ktoś gra lepiej...
Nie ważne jak bardzo chcesz wygrać, ktoś chcę bardziej...
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-21, 20:08   

Heh a byli kibice?? Dziwie sie ze sk8tera nie bylo, on wkoncu z tamtych okolic!! ORLĘTA tracą za duzo bramek, to trzeba zmienic bo będzie zle!! W ostatnim sparingu 2 teraz 3!! A czemu nie gral SOLNICA, wie ktos??
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-21, 22:52   

kret napisał/a:
Heh a byli kibice??

Marian był.
kret napisał/a:
Dziwie sie ze sk8tera nie bylo

Przecież stronę robi, to jest zajęty.

Kolejny sparing w sobote w Międyrzecu...postaram sie dowiedzieć jak najszybciej o której on się odbędzie.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-21, 23:00   

Choobec napisał/a:
kret napisał/a:
Heh a byli kibice??

Marian był.


ty sie nie smiej bo on ma wiecej wyjazdow niz ty meczy na Orlętach... :mrgreen:

Choobec: To chyba normalne, jest sporo starszy. Nie sądzisz? Jest to post nie na temat...
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2007-02-22, 06:43   

no i wyjazdy zalicza kiedys razem ze slepym jezdzili slepy opowiadal ze plakal na lawce rezerwowych jak Orleta bramke stracili:-) kurwa szkoda ze net mi nie chodzil wczoraj moze bym sie dowiedzial o ktorej sparing Orlat i gdzie i bym wzial samochod i ppojechal

Dobra koniec gadania o Marianie, to jest temat o sparingach!
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-22, 12:33   

kret napisał/a:
To tylko on pojechal?? No bravo, bravo!! Ciekawi mnie kto strzelal bramki i liczę na to ze choobec nam wszystkim stresci przebieg meczu!! Jestem pelen podziwu dla niego!!


no ty nie pojechałeś :P


Wynik bez rewelacji. Latem było 6:1. Pogoń to tootalni amatorzy, wiec strata trzech goli...
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-22, 14:17   

OO bylem latemna na sparingu nad zalewem z sokerem:D Bylo fajnie, pamietam jak kierowca autobusu ktorym przyjechali pilkarze POGONI jezdzil po nich, jezdzil i to rowno:D

No mnie nie bylo!! Jak dla mnie to za zimno:D brr
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-22, 16:47   

Sparing z Huraganem odbędzie się w niedziele o 13:30 w Międzyrzecu Podlaskim.

Ciekawy mecz może być, bo ponoć nasi przeciwnicy sie nieźle wzmacniają przed rundą wiosenną i praktycznie wszyscy mają ich za głównego i jedynego faworyta do awansu do IV ligi.
Myśle, że już w tym sparingu nasi powinni zagrać na miare swoich możliwości, bo z Pogonią raczej tak nie zagrali.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-24, 00:32   

Jeszcze uzupełnię informacje o środowym sparingu, bo gdzie mam to zrobić. Potem uciekną.

Cytat:
Podlasie Sokołów - Orlęta Łuków 2:2 (2:1)


LSE:

Łukowianie wybrali się do Sokołowa, obiecywano im bowiem dobrze przygotowane boisko. Było jednak diametralnie inaczej - na murawie leżała jeszcze spora ilość śniegu. [...]
- Rzeczywiście graliśmy w trudnych warunkach. Gra piłką była praktycznie niemożliwa, ale mecz mógł się podobać. Było sporo sytuacji z jednej i drugiej strony, także całkiem szybka gra. Pierwszego gola uderzeniem z rzutu wolnego zdobył dla nas Paweł Grula. Drugiego Michał Gaj dobijając karnego Marka Leszkiewicza. Bramki traciliśmy po błędzie obrony i z jedenastki - opowiada Andrzej Zarzycki.
W sparingu zaprezentowało się kilku kolejnych nowych graczy. Karnego wywalczył Grzegorz Orzyłowski a epizody zaliczyli Artur Zawiślański i Sebastian Wryk. Na celowniku jest też obrońca Sokoła Adamów - Piotr Wodnicki. Niedługo ma się określić czy zdecyduje się na przeprowadzkę do Łukowa. Poza tym do kadry zostaną dołączeni jeszcze dwaj najzdolniejsi młodzieżowcy.
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-25, 16:59   

Huragan MP - Orlęta Łuków 0:1 (0:1)
Gola zdobył Dziewulski.

inf by magic
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
lukowiak
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-25, 19:09   

Dev napisał/a:
Huragan MP - Orlęta Łuków 0:1 (0:1)
Gola zdobył Dziewulski.

inf by magic

Strasznie cienkie te wyniki sparingow!!na dodatek z leszczykami
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-25, 20:36   

ale to tylko sparingi. Prawdopodobnie w tym było tak jak w poprzednim - w I połowie gra inny skład i w II inny. Trzeba testować wszystkich zawodników.
A można założyć, że Huragan grał w swoim najmocniejszym składzie, a podobno nieźle sie wzmacniali przed runda wiosenna, bo mysla o awansie do IV ligi.
Niemniej 1:0 nie jest powalającym wynikiem.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-25, 21:05   

Jak dla mnie to ORLETA strzelaja za malo bramek, nie ma takiego kogos w druzynie kto wzialby odpowiedzialnosc za zdobywanie bramek!! W pozostalych sapringach za duzo tracilismy, moze to z powodu nieobecnosci Tadzia??:D
 
ossto

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 124
Skąd: UKF
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-02-25, 22:09   

kret napisał/a:
Jak dla mnie to ORLETA strzelaja za malo bramek, nie ma takiego kogos w druzynie kto wzialby odpowiedzialnosc za zdobywanie bramek!! W pozostalych sapringach za duzo tracilismy, moze to z powodu nieobecnosci Tadzia??:D

nie rozumiem tego piłka nozna to sport zespołowy nie moze byc tylko jedna osoba zdobywająca bramki powinny byc podania i ktos powinien wziąsc sie za pokazywanie i znajdowanie miejsc do uderzen i w tedy niech se zdobywa te bramki ale nie powinien byc tylko jeden zawodnik do którego idą wszystkie piłki piłki powinny isc tam gdzie jest łatwiej uderzyc
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-26, 14:21   

huahauhauhauahua :D :D
Ty, dobry jestes! Serio.
Choć w sumie no fakt Tadzio grał chyba w tym sezonie kilka razy w ataku :mrgreen:
Tak dla twojej wiadomości, już nie bede chamski - Tadeusz Kurek ponad 25 lat grał w Orlętach i był świetnym obrońcą. Ale zdażało mu sie grać na innym pozycjach czasami. Niemniej jego nominalna pozycja to ostatni stoper.
ehhh
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-27, 13:22   

Kilka słów o sparingu z Huraganem: "Niewiele można o tym meczu powiedzieć. Boisko było zmrożone, były ciężkie warunki do gry. Liczy się, że piłkarze pobiegali i że miałem możliwość sprawdzenia różnych wariantów"- przyznaje trener Zarzycki.
Gol padł po dośrodkowaniu z lewej strony Jarosława Pieńkusa, odbiciu piłki przez golkipera przeciwników i skutecznym strzale Dziewulskiego z kilku metrów.
Czyli znów Paczka po prostu stał w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu i wykonał formalność.

Wg LSE sobotni sparing z Lewartem odbędzie sie najprawdopodobniej w Łukowie, jest konkretna godzina nie jest jeszcze znana. Trza sie bedzie dowiedzieć ;]
Tylko żeby nie grali przypadkiem w Ła(j)zach znowu :doh:
Jeśli już im tak szkoda głownej płyty, to niech na wembley zagrają. Przynajmniej boisko większe od tamtego. No i my moglibyśmy bez problemów dotrzeć.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2007-02-27, 18:53   

wembley nie jest wlasnoscia klubu ani miasta:-)
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-27, 18:56   

Nie zmienia to faktu, że nie mogą tam zagrać...
Toć trenują tam różne grupy z Orląt i jest wszystko ok jak na razie.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-27, 22:39   

w Miedzyrzecu moglo byc przynajmniej 2:0 aloe Skrzynia setki nie wykorzystal. Dobry mecz zaliczyl Jarek Pienkus, sporo dokladnych, prostopadlych pilek zagrywal.
 
qwert
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-28, 21:50   

[quote="Choobec"]
Czyli znów Paczka po prostu stał w odpowiednim czasie w odpowiednim miejscu i wykonał formalność.

A nie sądzisz, że takie jest właśnie zadanie napastnika? Być tam gdzie trzeba, wtedy kiedy trzeba? Znając życie i łukowskie realia, jesteś pewnie fanem Legii. Powiem tylko jedno - przypomnij sobie grę Svitlicy. I nie porównuję Svitlicy z Darkiem, tylko to, że jedną z umiejętności napastnika jest wyczucie miejsca i czasu.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-28, 21:52   

No pewnie masz racje, ale ja jednak jestem troche do niego uprzedzony. Oj, ale zobaczymy, może coś pokaże w sezonie...

btw: witamy nowego użytkownika :)
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-01, 13:16   

Z Lubartowa dochodzą głosy, że mecz u nas o 14. Ale to nie jest pewne. Nasz agent się pewnie wywie.
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2007-03-01, 17:38   

moze jutro zadzwonie do Piotrka Ozygaly i sie dowiem a moze kogos z kopaczy sie spotka w piatek w norze;)
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-01, 20:45   

mecz odbedzie sie w Lecznej, tylko jeszce nie jest ustalony dzien i godzina.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-01, 20:46   

kurwaaaaaa... No to super, wszyscy do Łęcznej wybywają na stuczną murawke grać.
Eh szkoda troche, że nie w Łukowie grają :(
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-01, 20:46   

tzn. albo sobota albo niedziela, jutro mamy sie dowiedziec dokladnie co i jak, z tym ze niekoniecznie bede na treningu wiec bedziecie musieli kogos innego dorwac ewentualnie
 
ossto

Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 124
Skąd: UKF
Ostrzeżeń:
 3/3/6
Wysłany: 2007-03-01, 21:01   

qrwa a ja juz kumpli namówiłem na ten sparing dobra trudno sie mówi
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-02, 21:19   

and1 napisał/a:
tzn. albo sobota albo niedziela, jutro mamy sie dowiedziec dokladnie co i jak, z tym ze niekoniecznie bede na treningu wiec bedziecie musieli kogos innego dorwac ewentualnie


Sobota 12.30
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-02, 21:46   

nie liczcie na relacje z mejstrony bo nie jade :P bogactwo napastnikow mamy xD
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-03, 14:45   

Lewart Lubartów - Orlęta Łuków 1:0
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
alf


Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 467
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-03, 14:49   

super:)
_________________
Nie ważne jak ciężko trenujesz, ktoś trenuje ciężej...
Nie ważne jak dobrze grasz, ktoś gra lepiej...
Nie ważne jak bardzo chcesz wygrać, ktoś chcę bardziej...
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-03, 14:52   

Eh zbytnio nas grajki nie rozpieszczają na tych sparingach.
Coś te "wzmocnienia" nie pomagają :thdwn:
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-03-03, 15:52   

To tylko sparingi!! Wazne jest to zeby w sezonie grali jak najlepiej!! Jak dla mnie to mogliby przegrac wszystkie sparingi, tylko zeby pozniej wygrywali mecz za meczem!!:D
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-03, 18:42   

nie dziwcie sie ze porazka...jak do tej pory praktycznie nie ma treningow z pilka, tyle co na sali troche. Praca przede wszytskim nad sila, motoryka, i szybkoscia. Jak przyjdzie lepsza pogooda i bedzie mozliwosc treningow na trawie bedzie lepiej. To jest przynajmniej moje zdanie. Niby zoltodziob jestem i nie mialem stycznosci z seniorska pilka, ale sadze ze warsztat trenera Zarzyckiego zaprocentuje.
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-03, 18:52   

Mi się bardzo podobała gra piłką drużyny Sokoła z nami na meczu w Adamowie w sezonie 2006 :morda: . Mam nadzieję, że my wkoncu też zaczniemy tak grac, a nie "na aferę" jak to było do tej pory :doh:
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-04, 08:50   

Cytat:
Ostatni mecz kontrolny mieliśmy grać 10 marca z Orlętami Łuków, ale chciałbym tutaj znaleźć przeciwnika trochę silniejszego i prowadzimy poszukiwania takiego rywala

Słowa trenera Avii. I bardzo dobrze, i bardzo dobrze. Taki rewanż, za listopad
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-05, 07:59   

Lewart Lubartów - Orlęta Łuków 1:0
Kaczmarski 58'

Orlęta: Lisiewicz - Leszkiewicz, Koryciski, Safiański, Szewczak - Pieńkus, Skrzymowski, M.Wryk, Grula - A.Gaj, Dziewulski

ponadto grali: Dadasiewicz, M.Gaj, Matyjasek, Marciniak, S.Wryk, Richard

Sobotni sparing z Lewartem Lubartów wyraźnie pokazał nad czym zespół musi potrenować. Chociaż były momenty ciekawej gry, można się było dopatrzyć paru ładnych akcji (np. kiedy prawym skrzydłem popędził Artur Gaj, po czym zagrał w pole karne, tam futbolówkę sprytnie przepuścił Dariusz Dziewulski, a do strzału nie przyłożył się jednak Maciej Wryk i ostatecznie trafił tylko w obrońcę rywali), sporo było też błędów i niedokładnych podań Kolejny element, na który trzeba zwrócić uwagę to skuteczność. Sam Gaj miał przynajmniej trzy dobre sytuacje do zdobycia gola, za każdym razem zbyt długo zwlekał jednak ze strzałem

Źródło: LSE
A wstał rano i spisał dla ogółu Dev :ssij:


Najwyraźniej sytaucja w klubue niekorzystnie wpływa na samych piłkarzy, któzy w sobotnim meczu kontrolnym nie popisali się. - Do poprawy jest wiele elementów, jednak najgorsze jest to, ze nie pozostało wiele czasu - przyznaje Andrzej Zarzycki. - O ile w pierwszej połowie zaprezentowaliśmy sie znośnie, tak po zmianie stron graliśmy dramatycznie. Inna sprawa, że dopiero po raz pierwszy zawodnicy mieli możliwość gry na dobrej murawie. Warto dodać, że w barwach łukowain zagrał Dariusz Dadasiewicz oraz Dariusz Dziewulski. Zabrakło z kolei trzeciego z nowych Grzegorza Orzyłowskiego, zatrzymanego przez obowiązki służbowe. Również z powodu pracy nie mógł zagrać Piotr Ozygała, co było sporym osłabieniem.

Źródło: Dziennik Wschodni
A wstał rano i spisał dla ogółu Dev :ssij:
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-05, 14:07   

Dev napisał/a:
Również z powodu pracy nie mógł zagrać Piotr Ozygała, co było sporym osłabieniem.
Przecież nie możemy wszystkiego opierać tylko na Ozym :doh: a co bedzie jak on odejdzie? Przeciez bez końca nie bedzie grać. Trzeba szkolić młodzież na godnych jego zastępców, a nie usprawiedliwiać się, że jego nie było.
A w sparingach Orlęta nigdy nie błyszczały, chyba piłkarze po prostu wielkej wagi i chęci do tego nie przywiązują.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-03-05, 17:57   

A powinni przywiązywac, pozniej się tylko dziwią ze wyniki są jakie są!! Przyczyną olewania meczy, treningow moze byc brak konkurencji w zespole!! Te sparini powinny byc takim malym sprawdzianem przed sezonem!! A pilkarze powinni sie pokazywac z jak najlepszej strony!!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-05, 18:29   

kto sie wywie o której sparing z Sokołem :> cholera, ja mam w środe angielski więc pewnie nie bede mógł na nim być :( :( :(
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoRed v 0.4 modified by Nasedo
Wersja forum PDA/GSM