Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeżeli posiadasz już konto.                         


Poprzedni temat :: Następny temat
Trener
Autor Wiadomość
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-11, 18:58   Trener

Jak sie dowiedzialem trener Suchodolski nie jest trenerem już od grudnia, kiedy to wyjechał do Szwecji - czy nowe władze będą chciały z nim wspópracowac? Realne wydają sie dwie kwestie. Albo z Suchy będzie dalej trenerem i tym samym bedzie zmuszony do uczęszczania na kurs trenerski, żeby miał papiery na trenowanie w naszej lidze albo trenerem może zostać Wiesław Grula - bo chyba tylko on z Łukowa posiada takie papiery, a wątpie żeby zatrudniali kogos z zewnątrz (chociaż... ;>). Tylko W. Grula nie wiem czy by taką propozyjce przyjął, bo już jakiś czas temu jak chcieli Suchego zmienić to on odmawiał...(dobrze mówie?) Osobiście to słyszałem jak mówił kiedyś, że nie chce być trenerem seniorów bo to za duża odpowiedzialność czy coś takiego, nie pamietam do końca.
Co wy na to? :)
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2007-01-12, 10:28   

hmmm ja bym chcial wiesia za trenera seniorow podciwy chlop z niego ma pojecie o szkoleniu nie daj boze zeby przemyslawa trybonia sciagneli bo wtedy gra polegala by na tym strzelamy bramke i bronimy cala 11 wyniku no i remis tez dobry wynik:-)
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-12, 13:50   

Też bym chciał pana Wiesia na trenera...myśle, że byłby w stanie cos ruszyć. No ale zacząc trzeba od tego czy on by chciał być trenerem.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-12, 19:46   

Wiechu trenował po spadku z 3 ligi i nieźle mu szło.

TRyboń czy Suchy bez różnicy - i ten i ten ma taktykę jak Legion opisał. Przecież był tez raz szwedzki duet Tryboń-Suchy
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-13, 18:18   

bardzo cenie pana Wieslawa Grule i sadze ze nadawalby se na trenera pierwszej druzyny...a moze by z Jose Mourinho porozmawiac bo podobno nie chca z nim kontraktu przedluzyc... :-D
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-13, 18:43   

A ja bym wolał kogoś z zewnątrz :-? Ten Mourinho może być :morda:
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-14, 13:47   

na kogos z zewnatrz trzeba miec hajs...i wszystko wiadomo
 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-14, 21:18   

Boja wiem bylem kiedys trenowany przez pana Grulę i niemilo to wspominam... Szczerze to pan Grochowski lepiej mi sie widzi jako trener. Z tego co pamietam to jego SKSy bardzo pozytywnie wplywaly na rozwoj moich skilli :D plkarskich. Tyle ze on chyba nigdy nie trenowal seniorów...
_________________
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 13:37   

metafan napisał/a:
Szczerze to pan Grochowski lepiej mi sie widzi jako trener.

O tym panu to i ja mogę też coś powiedzieć bo również grałem kiedyś pod jego skrzydłami(ale to już dawne czasy) :morda: Jako coach był spoko, ale jako człowiek niebardzo może teraz jest lepiej?
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 14:15   

Czytajcie uważnie posty...Grochowski nie może być, bo nie ma papierów? Ma je tylko Grula! A Suchy coś tam musi dorobić sobie jeszcze jakby go dalej wzieli na trenera.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 14:26   

Najważniejsze, że dotychczasowy pseudotrener już nie będzie maczał w tym swoich palców! Koniecznie trzeba kogoś nowego! Kogoś świeżego! :morda:
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 14:36   

Wg Suchy nie jest złym trenerem, tyle że brakuje mu troche umiejętności motywowania zawodników. No w końcu pod jego wodzą wygralismy turniej we Francji heh... :-P
Jednak też nie chce żeby został, bo trenuje on już Orlęta te pare lat i bez żadnych większych sukcesów (no oprócz tego pucharu z KSZO), tak więc czy miejsce w środku tabeli 4 ligii jest na tyle zadowalające, żeby on tak dalej trenował...Choć kilka razy przeciez sie juz podawał do dymisji, ale cóż z tego..
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 16:10   

No w zasadzie pan Grula tez da rade ! Bedzie lepszy niz suchy...
_________________
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 17:43   

pan Grochowski to , jak dla mnie, bardzo dobry fachowiec, ale w grupach mlodziezowych. Gralem ze 2 cczy 3 sezony w jego druzynie,i milo wspominam ten okres. Jezeli mnie pamiec nie myli to mial nawet rozpracowane najlepsze ogniwa zespolu przeciwnego, a i treningi byly dosyc ciekawe>
Wiesław Grula na trenera, a Suchy trenowac bramkarzy !!!!!!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 18:09   

o Grochowskim, to pamiętam jak kiedyś pan Kożuch mi mówił coś w stylu "Grochowski trenuje juniorow na hali jak grać po ziemi, a później grają gdzies na słabych boiskach i przegrywają z byle drużynami" :khekhe: Aczkolwiek ja do niego nic nie mam, uczył mnie kiedyś w-f :-P
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 18:20   

I trener - choobec
II trener - and 1
trener bramkarzy - don Karol(kto wie o kogo chodzi ten wie :-P )
statystyka - sk8ter
kucharz - eLip :mrgreen:
przygotowanie fizjologiczne - dev :crazy:
odnowa biologiczna - ja :khekhe:

Zapomniałem o czymś i o kimś? Ktoś się jeszcze czuje mocno w swojej dziedzinie? :crazy:
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 18:25   

he no może, może ale ci fachowcy są w cenie :D

Oglądaliście może ten serial na jedynce o KS Gamrat :D Tam się pojawił sponsor i ściągają trenera z zewnątrz :D

Choobec: Powróćmy może do tematu :-P
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-15, 18:38   

Choobec napisał/a:
i bez żadnych większych sukcesów (no oprócz tego pucharu z KSZO)
czy przegrana 2;5 uwazasz za sukces :doh:
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 18:40   

Chodzi mi o samo dojście do tego meczu, bo działacze uważają to za wielki sukces.
A co do meczu to przeciez 2 razy w nim prowadziliśmy nawet, czyż nie ? :crazy:
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-01-15, 18:41   

no tak... wygranie okregowego pucharu (o ile sie nie myle)... :doh:
to przykre ze takie kluby jak Orleta sa w 4 lidze... Boli mię to :sick:
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-15, 20:12   

ja to chce byc I terenerem :P
co do pana Grochowskiego, to na hali jego zawodnicy zajebiscie grali :P
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-16, 12:15   

No był sukces. nie było większego o ostatnich 8 latach! I z KSZO plamy nie dali, walczyli dopoki mieli siły. Ponadto granie z KSZO było równoznacznie z byciem najlepszym w lubelszczyźnie - wygranie pucharów: wojewódzkiego i okręgowego, więc nie pitolcie proszę.

Porażka porażce nie równa
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-16, 15:50   

No i co ja sie dowiaduje! Ponoć trenerem może zostać Andrzej Zarzycki... :crazy:
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

Ostatnio zmieniony przez Czubek 2007-01-18, 16:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-18, 16:45   

No fakt co do tej hali to treningi zawsze na róniotkiej hali byly, a przystosowania do normalnych boisk to nie bardzo...
_________________
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-01-19, 16:11   

no to jaja by byly jakby Zupa trenowal seniorow, ale pozytywem jest toze jestw stanie w miare sie z nimi dogadac...i chyba lubi testowac mlodziez
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-05, 19:53   

Zupa na 90% bedzie trenował Orlęta.
A Suchy...może być trenerem Sokoła :morda:
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-05, 19:57   

skad wiesz ze zupa bedzie trenerem... a wy z kim macie treningi?
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-05, 20:25   

Zupa to ciekawe rozwiazanie :D
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-05, 20:48   

Tak, tylko skąd Choobec o tym wie?? To jakies potwierdzone informacje!!?? Ja się będę cieszyl z kazdego innego trenra niz suchy, tylko zeby mial jakies pojecie na temat pilki!!
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-05, 20:57   

A co tam u młodszego Zupy wie ktoś?
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-06, 16:06   

Tak więc Zarzyckim trenerem Orląt z Łukowa.
Istnieje podobno też opcja, że Suchy może być trenerem bramkarzy :-P
ale co do niego, to jeszcze nie wiadomo.
Ale Zupa trenerem na 100%
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-02-06, 19:38   

Suchodolski to niech sobie da spokoj, tak bedzie lepiej dla niego jak i dla wszystkich innych, a co do Zarzyckiego to zobaczymy w miarę upływu czasu czy byl to dobry wybor, mam nadzieję ze tak!!
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-07, 19:18   

kOyot napisał/a:
A co tam u młodszego Zupy wie ktoś?


Garbusek go go chyba DH nazywali :)


Suchy miał swoją filozofię gry tyle, ze zwyczajnie jej nie modyfikował i zespół zawsze grał to samo :/ A po iks latach to się przejadło.

Trzeba mu jednak oddać, że w zimie to on potrafił przygotować zespół na wiosnę.
Inna sprawa, ze takiego złotoustego mówcy to już nie będzie. te wsyztskie jego powiedzonka , opowieści itd. :khekhe:
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-07, 19:26   

Dev napisał/a:
te wsyztskie jego powiedzonka , opowieści itd.

chciałem nawet temat założyć o tym :D kto jak kto, ale ja coś wiem o tych różnych powiedzonkach i historyjkach czy też gestach :-P
Trzeba przyznać, że on sie troche cos tam zna na grze.
Ale brakuje mu na pewno jednej rzeczy - umiejętności motywowania.
Widzieliście jak to robił Wenta z piłkarzami ręcznymi? "wygramy? WYGRAMY!". Niezależnie od tego jaki był wynik na boisku.
A z Suchym no to heh. Wchodzi drużyna w przerwie w szatni to on wita ich słowami "jejuuuuuuu takiej nędzy to ja jeszcze nigdy nie widziałem, no i jak my możemy wygrać?!"

Niemniej będzie mi go brakowało na tym stanowisku, bo to kawał chłopa :D
Ale takie jest życie, przez kilka lat nic w zespole sie nie zmieniło, więc musiał w końcu odejść.
Żegnaj Maniek! (tak też ktos na niego wołał - chyba T. Tryboń) :)
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-02-07, 20:03   

No bo wkoncu kto nie idzie naprzod ten sie cofa...
_________________
 
qwert
[Usunięty]

Wysłany: 2007-03-06, 22:05   

Choobec napisał/a:
Wg Suchy nie jest złym trenerem, tyle że brakuje mu troche umiejętności motywowania zawodników. No w końcu pod jego wodzą wygralismy turniej we Francji heh... :-P
Jednak też nie chce żeby został, bo trenuje on już Orlęta te pare lat i bez żadnych większych sukcesów (no oprócz tego pucharu z KSZO), tak więc czy miejsce w środku tabeli 4 ligii jest na tyle zadowalające, żeby on tak dalej trenował...Choć kilka razy przeciez sie juz podawał do dymisji, ale cóż z tego..


Mecz z KSZO jest zasługą tylko i wyłącznie W.Gruli, który poprowadził drużynę we wszstkich wcześniejszych meczach. Więc nie dopisuj Suchodolskiemu zasług, bo nie miał w tym żadnej.
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-29, 11:20   

i co myślicie o pracy Zarzyckiego w roli trenera Orląt? Kilka tygodni juz minelo od tego jak objął zespół. Piłkarze ostro trenowali, ale w meczu z Victorią nie zachwycili.
Boje sie, że Zupie brak tej odwagi, żeby krzycznąć na nich i ich zmotywować. Ale być może to tylko moje odczucia.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-29, 12:45   

a na meczu jak sie zachowywał bo nie wiedziałem. Wychodził z dziupli (ławki)? Bo tylko słyszałem jak trener rywali się produkował.

Mecz był bez pomysłu. Zobaczymny co dalej.
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-29, 13:00   

Mi się wydaje, że będzie ok tylko trzeba trochę czasu dac gra nie zachwyca, ale liczą się pkt. 8-) Wierzę w Zupę.
Dev napisał/a:
a na meczu jak sie zachowywał bo nie wiedziałem. Wychodził z dziupli (ławki)?

Wychodził :morda: Ubrany był w jasną marynarkę i białe spodnie chyba dzins :morda: Prezencje to ten gośc ma 8-)
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-29, 15:33   

Choobec napisał/a:
i co myślicie o pracy Zarzyckiego w roli trenera Orląt? Kilka tygodni juz minelo od tego jak objął zespół. Piłkarze ostro trenowali, ale w meczu z Victorią nie zachwycili.
Boje sie, że Zupie brak tej odwagi, żeby krzycznąć na nich i ich zmotywować. Ale być może to tylko moje odczucia.

odwagi na pewno nie brakuje bo na sparingach momentami sadzil jobow ze szok :D
szczegolnie w przerwie meczu sparingowego z Adamowem
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-03-29, 18:46   

Jak dla mnie to Orleta nie graja lepiej niz za kadencji Suchego!! Moze dlatego ze to dopiero poczatek rundy, nie wiem!! Ale jako czlowiek to sie lepiej prezentuje od poprzednika:D Bedziemy oceniac jego prace po sezonie, moim zdanien na dzien dzisiejszy nie ma co sie na ten temat wypowiadac!!
 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-03-29, 20:35   

Benhaker zaczynal od przgranej dajmy czas ;]
_________________
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-05-01, 18:08   

No i po tych kilku meczach pod wodzą Zarzyckiego muszę przyznac ze to troche lepiej wyglada... z tego co wiem i slyszalem to i teningi są bardziej profesjonalne a nie tak jak to bylo za kadencji Suchego "macie gale i pograjcie w dziada" !!

A jakie jest wasze zdanie w tym temacie??
 
klimas

Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 13
Wysłany: 2007-05-01, 19:22   

Mi też się wydaje że wszystko idzie w lepszym kierunku. Na początku za dobrze to nie wyglądało ale po wygranej z Podlasiem i remisami z Radzyniem i Łęczną teoretycznie zespołami od nas lepszymi zaczyna to wyglądać bardziej optymistycznie.
Kto wie może w następnym sezonie wywalczymy awans do III ligi :-P
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-05-01, 20:31   

No zeby awansowac do tej nowej III ligi to trzeba zajac miejsce w pierwszej 6!!
Co jest wysoco prawdopodobne, jesli będą grac tak jak teraz...a moze i jeszcze lepiej!! Wiadomo, ze Zarzycki ma większą wiedzę o ORLETACH niz Suchy, w koncu gral troche w tym klubie...zna pilkarzy, wie na co ich stac... / na moj gust to ma i wiekszą wiedzę trenerską od Suchego:D
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-05-01, 22:23   

Wydaję mi się że Suchy dłużej jest w klubie :)

Brakuje mi go :)
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-05-01, 22:40   

a co Suchy pewnie nigdy nie grał w Orlętach i nie ma wiedzy ? :morda: Nie znasz człowieka, to go tak nie obrażaj. Suchy wie dużo, zna sie na piłce. Ale nie znaczy to, że jest najlepszym trenerem. Niemniej szacunek do niego trzeba mieć!
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-05-02, 09:05   

Ja go nie obrazam!! Z całym szacunkiem ale nie wydaje mi się zeby Suchy był dobrym trenerem...!! Suchy gral w ORLACH na pozycji bramkarza??
 
piwek


Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 682
Wysłany: 2007-05-02, 20:03   

Hehe jak wracalismy z meczu to natrafilismy na trenera Suchodolskiego, jak szedl ze swoimi ziomkami dogłębnie analizując to co dzialo sie na dzisiejszym meczu...:D
Hehe dlaczego zawsze wszyscy trenerzy są mądzi po szkodzie...przyklad Engela...Spieprzyl nam MS w Azji, a teraz jest gosciem w studio TVP i tylko krytykuje tych swoich kolegow po fachu, a sam lepszy nie byl!! I tu sprawdza sie nasze piekne przyslowie mianowicie...MADRY POLAK PO SZKODZIE:D
 
Dezi


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 628
Skąd: Łuków
Wysłany: 2007-05-02, 20:13   

Tak samo ten cały Apoloniusz Tajner w skokach narciarskich niby ze tak Adam Małysza nauczył skakac.. To gówno prawda Adama nauczył skakac 1 trener ale do tego doszedł jeszcze talent ii tak.. Jak by był dobrym trenerem to by wszyscy z reprezentacji dobrze skakali aa wtedy to tylko Małysz błyskał.. A teraz Hanu widać ze cos robi :-P Np widać że Kamil Stoch zaczął lepiej skakac.. Tak Samo jest jak z Engelem jak napisał Piwek!
_________________
Wierni klubowi
Wierni miastu
Choćby nas było kilkanastu!
Orlęta Łuków!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Template TeskoRed v 0.4 modified by Nasedo
Wersja forum PDA/GSM