Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeżeli posiadasz już konto.                         


Poprzedni temat :: Następny temat
Ulubiony piłkarz z klubu
Autor Wiadomość
Vaclav


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 11:14   Ulubiony piłkarz z klubu

No więc, chciałbym się dowiedzieć, czy macie jakiegoś ulubieńca w kadrze Orląt? Moim faworytem jest noszący koszulkę z numerem 8 - Skrzynia. Ujeła mnie jego wola walki, gdyż nie wazne ile razy padnie, zawsze wstanie. A czasem padając to bramki nawet strzela :)
_________________
Beer drinkin' weed smokin' maniac serial killa...
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 11:17   

osobiście nigdy się nad tym nie zastanawiałem:] ciekawy temat:] skrzynia?hmmmm brzydallll:P:D a mi tam na zawsze w pamięci pozostanie moj sąsiad MAREK WIĄCEK:] ach te jego parady kiedy Cielęta szły po 2 ligę:]
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
A
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-04, 11:20   

Patryk napisał/a:
ciekawy temat:] skrzynia?hmmmm brzydallll:P:D

Lubisz tylko przystojnych piłkarzy? :mrgreen:

Dla mnie na pewno któryś z wychowanków... Grula, Wryk itd...
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2006-04-04, 12:05   

Ulubiony pilkarz hmmm Waldek matyjasek! za to ze pomagal nam znalesc transport na mecz wyjazdowy jezdzil z nami za stoczek w sprawie autokaru i jest gwiazda Łukowskiej Pilki:D:D:D:D:D:D hehehe a przeszlosci bez zdania zadnego Grzesiek Sitnicki :mrgreen:
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 14:07   

hmm... chyba ci co są w Orłach "od zawsze" czyli właśnie pokolenie Skrzynii (mimo, że nie raz szlak trafia) i Waldiego.

Lubię też tych troche niedocenianych młodszego Gaja i Cimoszewicza ( :-P )
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 14:47   

Cytat:
hmm... chyba ci co są w Orłach "od zawsze" czyli właśnie pokolenie Skrzynii (mimo, że nie raz szlak trafia) i Waldiego.


He he he he, widzę, że skrzynomania się rozwija.

Taa, może jakiś fan-club?



ta gwiazda już spadła:/ choć pamiętam miał kiedys taki sezon co po kolei na kazdym meczyku brameczke z głoweczki strzelał:) ale to już przeszłość:P
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 15:01   

Tak dla waszej informacji to Skrzynia ma dzisiaj urodziny :)
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
Ostatnio zmieniony przez Dev 2007-08-30, 18:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 15:02   

hahahahaha a skrzynia ma dzis urodziny:D:D:D:D:D:D WSZYTSKIEGO NAJLEPSZEGO panie KRZYŚKU :] 100 bramek
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 20:38   

wszystkiego najlepszego zycze Skrzyni :D a dla mnie najlepszym pilkarzem jest Maciek Wryk gdyz cechuje go ambicja, wola walki i umiejetnosci
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-04, 20:48   

:-) oby bylo wiecej pilkarzy pokroju Macka
 
mitQ

Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 3
Skąd: UKF
Wysłany: 2006-04-06, 22:52   

dla mnie gwiazda druzyny jest Peny:D tylko szkoda ze juz to gwiazda spadnieta:D
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-06, 22:53   

zobaczymy czy Kucharski nie wygryzie Penego ze skladu ;-)
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2006-04-07, 16:30   

Peny:??? a kto to chyba ze chodzi wam o Pienego jarka Pienkusa on dobry byl ale kiedys starosc nie radosc
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-09, 09:26   

Ja myśle że rutyna u Suchego to podstawa. Kucharz może walczyć wrykiem ale większe szanse mojim zdaniem ma z penym. :-D
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
Xirius
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-09, 15:15   

Dla mnie jednak Mariuszek :P Mariusz Rozczypała bramkarz Orląt szkoda ze juz nie gra ale to byl ktos .. :D :D Pozdro Bary
 
A
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-09, 20:52   

Xirius napisał/a:
Dla mnie jednak Mariuszek :P Mariusz Rozczypała bramkarz Orląt szkoda ze juz nie gra ale to byl ktos .. :D :D Pozdro Bary

A z obecnego składu?
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-11, 17:08   

[quote="A"]Xirius napisał/a:
Dla mnie jednak Mariuszek Mariusz Rozczypała bramkarz Orląt szkoda ze juz nie gra ale to byl ktos .. :D Pozdro Bary

A dobry był ??
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
kOyot


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 451
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-11, 17:10   

wymiatacz... 8-)
_________________
Czytając moje posty zrozum, że:
1. Ja zawsze mam rację
2. Jeśli nie mam racji odwołaj się do punktu pierwszego.
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-11, 17:12   

To spoko niech cofnie sie kilkadziesiąt lat wstecz i niech broni
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
Xirius
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-12, 10:03   

mistrzu995 napisał/a:
To spoko niech cofnie sie kilkadziesiąt lat wstecz i niech broni




Nie kilkadziesiat lat . Stary nie wiesz co mowisz wystarczy wybiec 5 sezonow wstecz i moglbys go ujzec w bramce ale skoro Ty znasz Orleta z ostatniego sezonu lub z dwoch to sie nie dziwie :)
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-12, 13:06   

Xirius napisał/a:
mistrzu995 napisał/a:
To spoko niech cofnie sie kilkadziesiąt lat wstecz i niech broni




Nie kilkadziesiat lat . Stary nie wiesz co mowisz wystarczy wybiec 5 sezonow wstecz i moglbys go ujzec w bramce ale skoro Ty znasz Orleta z ostatniego sezonu lub z dwoch to sie nie dziwie :)

zapewne miało być "kilkanaście". A jakie Orlęta ma znać? jakies pretensje o to kiedy się urodził :)
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-04-25, 22:04   

No ma ktoś pretensje ?? :-D A tak wogóle to Orzyłowski wrócił do orląt i wznowił u nas treningi. :thup:
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
Beny22
[Usunięty]

Wysłany: 2006-05-14, 15:01   Re: Ulubiony piłkarz z klubu

a pamieta ktos Benego??????????
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-05-14, 15:02   

cos mi swita.. ale za bardzo skojarzyc nie moge ;-)
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-10, 15:31   

A może teraz, komuś najbardziej do gustu przypadł któryś z naszych czarnoskórych zawdoników ? :mrgreen: Dla mnie osobiście Richard jest jednym z ulubionych zawodników Orląt :-)
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Skuter


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 2362
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-10, 16:19   

Choobec napisał/a:
Dla mnie osobiście Richard jest jednym z ulubionych zawodników Orląt

Richarda poprostu nie da się nie lubić. Liczę na jego fotkę z szalikiem Orląt ;-)
_________________

Mijam wielu, bardzo wielu smutnych ludzi.
A kilka metrów obok, na środku ruchliwego chodnika,
klęczy kilkunastoletni chłopiec z triumfalnie wyciągniętymi ramionami.
Nikogo nie widzi. Jest w ekstazie.
Klęczy i krzyczy na całe gardło - ORLĘTA ŁUKÓW !!!
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-10, 16:34   

Sk8ter napisał/a:
Liczę na jego fotkę z szalikiem Orląt ;-)


To jest zajebisty pomysł :mrgreen:
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
qqqqq
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-10, 16:53   

Jak dla mnie człowiek, który grał RÓWNIEŻ KILKADZIESIĄT LAT TEMU w Orlętach, a jest to mianowicie niejaki : RUSŁAN KONDRASZUK.
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-10, 17:27   

Nie wiem jak to możliwe, że grał tak dawno temu ale ok. Mi się zdaje, ze w latach 90tych :-)

Opowiedz coś forumowej młodzieży (bo niestety starsi kibice raczej tu nie zaglądają) o Rusłanie, jego grze. Jakieś ciekawostki może?

Pozatym, witamy na forum! Zapraszamy też do innych tematów (np. mecz którego nigdy nie zapomnisz.)
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-10, 22:27   

Fakt Richarda nie da sie nie lubić, sory ale tylko u niego widze PRAWDZIWĄ wolę walki na boisku reszta to mi sie wydaje ze "aby zagrac i pojsc jeszcze do kosciola na 18" :D :doh:

Ave Richard ! :morda:
_________________
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-11, 13:17   

Rusłan Kondraszuk grał w Orlętach do roku 99...
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
izba
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-11, 20:12   

metafan napisał/a:
Fakt Richarda nie da sie nie lubić, sory ale tylko u niego widze PRAWDZIWĄ wolę walki na boisku... :morda:


popieram..wydaje mi się, że Rysio opuści Orleta i przejdzie do wyższej ligi...
 
Skuter


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 2362
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-11, 21:23   

A Richard z Juniorem żywią się w kościuszkowskiej stołówce. Dzisiaj ich widzialem :mrgreen:
_________________

Mijam wielu, bardzo wielu smutnych ludzi.
A kilka metrów obok, na środku ruchliwego chodnika,
klęczy kilkunastoletni chłopiec z triumfalnie wyciągniętymi ramionami.
Nikogo nie widzi. Jest w ekstazie.
Klęczy i krzyczy na całe gardło - ORLĘTA ŁUKÓW !!!
 
and1

Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 253
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-12, 11:12   

pamietam Rusłana, niezly byl nawet....
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-12, 14:55   

Jednak wczoraj na treningu-sparingu czarnoskórzy trochę zawiedli :-P
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-14, 01:38   

Rusłan kopa miał niezłego, nie naszą technikę no i charakteru kawałek.

Wiecie, ja w tym momencie już chciałbym aby stanieri zaczęli nam wygrywać mecze. Bo narzie fajnie, fajnie ale wymiernych korzyści to z nich nie ma. Nie chcę zrzędzić, ale to prawda. Rysiek nie strzelił jeszcze gola - co akurat u nas nie jest sztuką, nie mamy jednego strzelca wyborowego, tylko gole rozkładają się na całą drużynę po równo. Junior mało gra i to raczej nie jest bez przyczyny.

Ktoś w końcu musi pociągnąć tą drużynę. Polacy nie dają rady, to niech oni to zrobią.
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-14, 20:26   

Zobaczymy jak jutro zagra Richard, bo nie jestem pewien czy ma on teraz szczyt swojej formy..
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2006-10-16, 14:12   

Pilkarze ladnie sie zachowali dziekujac za doping ;-) Elo Rysiu!! :mrgreen:
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-16, 21:00   

A junior się szlaja po łukowie. Słyszałem że Izdebski mówił do mućki że widział juniora w barze :D zapytali się go gdzie richard a junior powiedział że śpi :D :p ciekawe jak się porozumiewają chyba coś już kumają po polsku :D
8-)
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
Spec

Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 224
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-29, 16:33   

Dzisiaj na meczy powiedzieliśmy do Juniora "Hello" uśmiechnął się i odpowiedział nam :thup:
_________________
 
Vaclav


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-31, 10:53   

Co tu się dziwić? Oni z tak niskimi temperaturami nie są obeznani :-D Jak się przyzwyczają do naszej aury to rozpidrzą każdy team
_________________
Beer drinkin' weed smokin' maniac serial killa...
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-10-31, 22:48   

To niech im ktoś powie, ze cieplej to już nie będzie :D Wiecie co... Trzeba będzie im dać po szaliku jak zostaną do grudnia :D
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-01, 11:56   

Dev napisał/a:
Trzeba będzie im dać po szaliku jak zostaną do grudnia

Chyba te biało-czerwone :D Będą sie ładnie komponować w ich karnacje.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Skuter


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 2362
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-01, 16:26   

Co do szalikow to swietny pomysl. Kazdy daje po 2 zl i mamy dwa szale!
_________________

Mijam wielu, bardzo wielu smutnych ludzi.
A kilka metrów obok, na środku ruchliwego chodnika,
klęczy kilkunastoletni chłopiec z triumfalnie wyciągniętymi ramionami.
Nikogo nie widzi. Jest w ekstazie.
Klęczy i krzyczy na całe gardło - ORLĘTA ŁUKÓW !!!
 
elip
[Usunięty]

Wysłany: 2006-11-01, 17:48   

ja skroje kogos w szkole i im damy :mrgreen:
 
Vaclav


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 80
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-02, 10:40   

Piekny gest solidarności
_________________
Beer drinkin' weed smokin' maniac serial killa...
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-02, 17:13   

A inni zawodnicy nie przepadają chyba za naszymi "małpkami" :D
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

Ostatnio zmieniony przez Czubek 2008-05-03, 15:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
Skuter


Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 2362
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-02, 17:52   

czubek - czego niby nie przepadaja?
_________________

Mijam wielu, bardzo wielu smutnych ludzi.
A kilka metrów obok, na środku ruchliwego chodnika,
klęczy kilkunastoletni chłopiec z triumfalnie wyciągniętymi ramionami.
Nikogo nie widzi. Jest w ekstazie.
Klęczy i krzyczy na całe gardło - ORLĘTA ŁUKÓW !!!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-02, 18:13   

"Kurwa, zacznij wreszcie grac murzynie!"....."nie podawaj do murzyna, nie podawaj do murzyna!"
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2006-11-02, 18:37   

kto tak gadał ?? zaraz go do sądu za obrazę :D a tak pozatym chciałbym ich zobaczyć na meczu ze startem w pierwszym składzie
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Template TeskoRed v 0.4 modified by Nasedo
Wersja forum PDA/GSM