Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeżeli posiadasz już konto.                         


Poprzedni temat :: Następny temat
Piwo to nasze paliwo
Autor Wiadomość
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2009-12-13, 19:58   Piwo to nasze paliwo

Legion, Mam dla Ciebie nowy avatar :D



a poza tym...

http://www.legialive.pl/n...icow_Legii.html

Królewskie daje dupy coraz bardziej, to trzeba bedzie wypróbować czegoś nowego. A poza tym... utarcie nosa ITI bezcenne. Ktoś wie czy bedzie w Łukowie??
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
andrzej

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 459
Skąd: Łuków
Wysłany: 2009-12-13, 20:11   

Ardiano napisał/a:
Ktoś wie czy bedzie w Łukowie??


Z początku pewnie nie, po jakimś czasie albo dystrybutor zaproponuje to sprzedawcom, albo oni sami je zamówią. ;)
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2009-12-14, 13:37   

Ardiano napisał/a:
Królewskie daje dupy coraz bardziej, to trzeba bedzie wypróbować czegoś nowego. A poza tym... utarcie nosa ITI bezcenne. Ktoś wie czy bedzie w Łukowie??


No pieknie pieknie:-) ale czy ja bede miec prowizje:D?? albo niech dadza z 1000 piw:D za moj nick:D:D.A czy krol daje dupy hmmm osobiscie nadal mi smakuje i nadal lubie pic go w ilosci 10 czy 15 sztuk:D a co do utarcia nosa ITI to sie zgadza tyle ze Bosman ma lep do interesu pokazal to nie pierwszy raz:-)) ale takie sa prawa rynku jak masz lep i ch.. to kombinuj! a czy bedzie w Łukowie!? mysle ze z czasem napewno bo w miastach Legijnych takie piwo moze robic dobra kasiure!! ale musi tez miec dobry smak.Dodam taki fakt ze ta firma robi juz piwa ŁKS i Lechii:=) i innych chyba klubow

Dzieki za pomysła.. :klaszcze:
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
  
 
Rafał
One For Cat


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 315
Wysłany: 2009-12-14, 14:00   

5%, Król ma chyba 5.8 - niby mała różnica, no ale patrząc w perspektywie konsumpcji 10+ to może mieć znaczenie :D
Chociaż z drugiej strony to dobrze, im więcej procent tym zazwyczaj gorszy smak. Mam nadzieję, że trafi do Łukowa, takiego kapsla jeszcze nie mam :D A Królewskie pomimo, że piję jako jedyne to ostatnimi czasy raz lepsze raz gorsze się trafi.
To, że ta firma robi piwa dla innych klubów nie powinno mieć znaczenia, ciekawa inicjatywa kibiców Legii. Więc Panowie, czekamy na nowy trunek :D

Wódkę by mogli zrobić, albo jabola :D
  
 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2009-12-28, 20:36   

informuje, że zanabyłem drogą kupna 2 butelki Legiona. Sączę... pierwsze wrażenie pozytywne. Zobaczymy jak będzie dalej. Cena 2.60 - 3 pln w zależności od miejsca. Buteleczka bezzwrotna całkiem fajna. Będzie do kolekcji :D .

Mam też pomysła. Później podrzucę adresy hurtowni, które rozprowadzają trunek. Możnaby szepnąć słówko znajomym sklepikarzom i barmanom, coby i w Łukowie można było spróbować

hurtownie niestety warszawskie, więc nie wiem czy naszym byznesenom będzie się opłacało ściągać...

Legion Pils jest już w następujących hurtowniach:

KAJP, ul. Sekundowa 1, Warszawa, Waldemar Kierkowski tel.022 8680120, 868-01-07 kajp@kajp.pl
ADA,, ul. Modularna 12, Warszawa, tel. 022 868 59 30
ALASKA, ul Żwirowa 14e, Dębe Wielkie, tel. 25-7570222 kontakt Łukasz Szuba lukasz.szuba@op.pl
VITPOL, właściciel Janusz Braniewski, Babice Stare, tel. 022 796-17-35 januszfraniewski@wp.pl
PREMIUM, ul. Jana Kazimierza 61, Warszawa tel. 601231967 komórka, właściciel Zbigniew Drewniak
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
  
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2009-12-29, 18:05   

Ardiano napisał/a:
ALASKA, ul Żwirowa 14e, Dębe Wielkie


a to nie jest hurtownia takze Orlowskich? z Łukowa bo na samochodach wydawalo mi sie ze istnieje ich adres
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2009-12-29, 21:36   

LEGION_UKF napisał/a:
Ardiano napisał/a:
ALASKA, ul Żwirowa 14e, Dębe Wielkie


a to nie jest hurtownia takze Orlowskich? z Łukowa bo na samochodach wydawalo mi sie ze istnieje ich adres


Chyba tak. No na pewno na trasie Wawa-Siedlce Alaska ma swoją hurtownię, tylko nie kojarzyłem miejscowości. Czyli to pewnie Dębe
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2010-01-05, 19:22   

od osoby zorientowanej w temacie otrzymałem info, że jest spora szansa, że Legion pojawi się wkrótce w Łukowie i w Siedlcach. Tak więc chodźcie, pytajcie, delektujcie się albowiem smak jest zacny...
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2010-01-05, 20:50   

i oto chodzi panowie w tym kraju i o to własnie chodzi!!!!
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2010-01-12, 08:57   

Ardiano napisał/a:
od osoby zorientowanej w temacie otrzymałem info, że jest spora szansa, że Legion pojawi się wkrótce w Łukowie i w Siedlcach. Tak więc chodźcie, pytajcie, delektujcie się albowiem smak jest zacny...


Oto jest dzien ktory dal nam pan :-) piwo Legion dostepne w Lukowie napewno jest juz na rondzie sienkiewicza w tym malym sklepiku cena 3.20
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2010-01-12, 15:20   

uu to cena nie taka ciekawa.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2010-01-12, 15:31   

czy ja wiem... dolicz koszty transportu. W Warszawie nieco tańsza, ale zdarzają się miejsca gdzie sporo droższa cena jest. Legion, a jak ci smakuje?
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
Rafał
One For Cat


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 315
Wysłany: 2010-01-12, 15:53   

No nieciekawa cena... dokładamy kilkadziesiąt gr i mamy dobre wino :D
Legion, czekamy na wrażenia smakowe :P
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2010-01-12, 18:03   

Ardiano napisał/a:
czy ja wiem... dolicz koszty transportu. W Warszawie nieco tańsza, ale zdarzają się miejsca gdzie sporo droższa cena jest. Legion, a jak ci smakuje?
ale co mnie obchodzą koszty transportu ?:D Po prostu stwierdzam, że 3,20 za piwo to nie jest tanio :)
Rafał ma racje :D
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

  
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2010-01-12, 19:38   

http://www.kurierlubelski...at-75,id,t.html



A co do piwa Legion ogolnie piwo jest okej smakuje mi jak Łomza Export piwo ma 5 gradusów i wydaje sie takie lekkie w smaku:-) dotego malo gazu jakos mi sie wydaje:D moze dlatego ze zawsze pilem piwa inne bardziej gazowane Tyskie,Zywiec,Krolewskie.Pozatym jak mowi Adriano koszty moze se wliczaja ale z 2 strony jak patrzymy to w wawie czytalem ze ceny sa od troche ponad 2zl do ponad 3 wiec duza rozbierznosc jest w stolicy.Ramzes 2 cena 4,50 Bar Hubertus Kozia 3 cena 5 zl.Dowiedzialem sie cos ciekawego od Roberta z koziej ze te piwo jest drozsze duzo niz piwa mocne czyli np Debowe ktore i tak w hurtowniach jest bardzo drogie ale Legion przebija je!.Tydzien nie bylem w miescie ale wylecze sobie kolano to rusze wiec w czwartek piatek moze byc glosno w Łukowie i ciekawe wyplata na melanz czeka juz w Zubrze:D
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
  
 
Bobo


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 326
Skąd: Miasto Parówek
Wysłany: 2010-01-13, 14:03   

Piwo jest dobre, fajny ma smaczek, mało gazowane jest (także ciężko nim się najeść).
Ogólnie polecam. Mi wchodzi miło. :)
_________________
JESTEM KRÓLEM CAŁEGO FORUM!

 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2010-01-15, 09:17   

DDAmian napisał/a:
Mi wchodzi miło. :)


mi wchodzilo ale przez 3 dni wypilem ich z 40 i juz mam przesyt:D no i teraz pije jedno:P na kaca"D ale dzis to chyba ostatni Legion znowu napije sie Krola zeby organizm przefiltrowac starym dobrym krolikiem:D
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Bobo


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 326
Skąd: Miasto Parówek
Wysłany: 2010-01-15, 21:39   

Ja już dawno nie piję królewskiego bo mi nie smakowało, może jakaś partia była lewa, ale miałem taką drogę: król->perła->żywiec->lech->legion... :)
PS. Przydałby się temat o piwie ;)


Dev: Zgodnie z życzeniem :)
_________________
JESTEM KRÓLEM CAŁEGO FORUM!

  
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2010-01-15, 23:14   

A ja osobiscie jestem przywiązany do Żubra :) nie ukrywam, że przyciąnely mnie do niego zajebiste reklamy w tv ale i smak jest wg mnie bardzo korzystny.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Rafał
One For Cat


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 315
Wysłany: 2010-01-28, 23:35   

To jest kurwa jedno z najlepszych piw jakie piłem! Na rondzie u Janaszka za 2.90 z tego co pamiętam :D
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2010-01-29, 12:48   

Legion? Ja kupilem i mi po prostu nie smakował.
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
andrzej

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 459
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-04-20, 16:20   

Pił już ktoś Królewskie Niepasteryzowane? Gdzie to w Łukowie można kupić? ;)
 
Bobo


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 326
Skąd: Miasto Parówek
Wysłany: 2011-04-20, 16:30   

Nie mam pojęcia. Ale za to w teskaczu jest Wiśnia w piwie, tylko że droga 5,49zł. A na orlenie na Radzyńskiej jest Łomża Export Miodowa (polecam)
_________________
JESTEM KRÓLEM CAŁEGO FORUM!

 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2011-04-20, 21:48   

Łomża miodowa jednak mocno przegrywa z Ciechanem miodowym, ale tego piwka w Łukowie chyba jednak nie ma...
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
andrzej

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 459
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-04-21, 19:58   

Ciechan Miodowy bardzo okej. :) Aż mi się przypomniała historia pewnego naszego kolegi, który zamówił sobie skrzynkę i jego komentarz po tym gdy otrzymał ją od kuriera. :D :D
Królewskie niepasteryzowane jest u mnie pod blokiem - znacznie lepsze od zwykłego, ale do Perły niepasteryzowanej mu daleko.
  
 
Basler

Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 194
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-04-22, 21:11   

Polecam piwko Gniewosz z browaru Gontyniec (czy jakoś tak). Jest w małych, pękatych butelkach 0,33 l. Do kupienia w Kartoflandzie
 
Rafał
One For Cat


Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 315
Wysłany: 2011-04-23, 09:34   

Królewskie niepasteryzowane jest też w Marsie, ale jeszcze nie próbowałem :(
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2011-04-23, 16:13   

Ciechana piłem miodowego także Łomze i powiem smak taki oo jedno takie zimne można sobie sieknąć,królewskiego nie piłem mam nadzieje ze smak jest okej ale osobiście preferuje pasteryzowane piwa
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Bobo


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 326
Skąd: Miasto Parówek
Wysłany: 2011-07-11, 19:56   

Królewskie niepasteryzowane mocno takie se. Bez rewelacji, kasztelan niepasteryzowany lepszy.
Obolon Biały - hit! 4,99PLN ale warto. Piwko pyszne, dobry smaczek, bez goryczy.
_________________
JESTEM KRÓLEM CAŁEGO FORUM!

  
 
Radzio


Dołączył: 02 Kwi 2006
Posty: 893
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-07-11, 21:13   

maśkowe piwo miodowe w tesco po 4 ileś ale też takie sobie.. wiśnia w piwie jest dobra :)
_________________
W Łukowie bez zmiany - ORLĘTA PANY !!!
 
R4obson

Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 170
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-07-12, 16:19   

Wojaki są dobre słyszałem.
_________________
 
Łopi


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 339
Wysłany: 2011-07-12, 19:52   

R4obson napisał/a:
Wojaki są dobre słyszałem.

hahahahhahahahahahhahahahhahahahahahaa :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
przepraszam, musiałem
_________________

Jednych jara balet, drugich kręci kino, a My kochamy doping z adrenaliną!
 
Dezi


Dołączył: 19 Sty 2007
Posty: 628
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-07-12, 22:21   

R4obson napisał/a:
Wojaki są dobre słyszałem.
A słyszałeś czy rojal jest dobry?
_________________
Wierni klubowi
Wierni miastu
Choćby nas było kilkanastu!
Orlęta Łuków!
 
Bobo


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 326
Skąd: Miasto Parówek
Wysłany: 2011-07-12, 22:23   

Dezi napisał/a:
A słyszałeś czy rojal jest dobry?






Robi weź się dowiedz bo impreza się zbliża wielkimi krokami. :D
_________________
JESTEM KRÓLEM CAŁEGO FORUM!

  
 
R4obson

Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 170
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-07-12, 22:42   

słyszałem ale nie testowałem
_________________
 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2011-07-13, 08:34   

ej ale co wy chcecie, żeby uczeń podstawówki, do tego zaocznej spożywał alkohol?? Pewnie starsi koledzy mu powiedzieli
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
R4obson

Dołączył: 01 Lut 2009
Posty: 170
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-07-13, 11:25   

no dokładnie :eek: ale uczeń gimnazjum
_________________
  
 
Łopi


Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 339
Wysłany: 2011-07-13, 13:26   

zaocznego :d
_________________

Jednych jara balet, drugich kręci kino, a My kochamy doping z adrenaliną!
 
LEGION_UKF


Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 940
Wysłany: 2011-07-13, 15:32   

hohoo wielcy degustatorzy........
_________________
Tańczymy labada, labada, labada. Tańczymy labada małego walczyka. HEJ
 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2011-08-03, 11:03   

Wpadła mi wczoraj w ręce ulotka "Piw świata" z Piłsudskiego. Odwiedziłem i oświadczam, że asortyment jest prawie idealny. Można znaleźć m.in. Ciechany, Lwówki Śląskie, piwa z Mazur (całkiem niezłe imho), piwa irlandzkie i wiele innych, których nie znajdziecie w normalnych sklepach. Do pełni szczęścia brakuje Lwowskiego białego, ale pan powiedział, że da się zrobić. No i jak we wszystkich takich przypadkach minusem są ceny...
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
Dev
Romantyk futbolu


Dołączył: 25 Mar 2006
Posty: 2644
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-08-03, 11:27   

Taki sklepik ma szansę się utrzymać?

Mógłby zajmować się tym jakiś hobbista emeryt.
_________________

ORLĘTA ŁUKÓW na zawsze!
 
Ardiano


Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 874
Skąd: UP
Wysłany: 2011-08-03, 13:21   

ciężka sprawa... smakoszy piwa jest dość mało. Większość, jak ma do wyboru zapłacić 5 zł za jedną butelkę piwa i 5,50 za 4 puszki sikacza w Lidlu wybierze tę drugą opcję.
_________________
Dziś, gdy mój Prezydent nie żyje, zgraja hipokrytów prześciga się w pochwałach, z nikczemnym przekonaniem, że martwy już im nie przeszkodzi. Aleksander Ścios

Katyń 10 IV 1940 - 10 IV 2010 PamiętaMY!
 
Czubek


Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Łuków
Wysłany: 2011-08-03, 14:40   

Nie obrażaj Argusa! :P
_________________
Będziemy dopingować Was ze wszystkich naszych sił...
Będziemy z Wami zawsze aż do końca naszych dni...

 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template TeskoRed v 0.4 modified by Nasedo
Wersja forum PDA/GSM