Jak widać wracamy z kultową grą Zrób Se Napastnika!
Regulamin
1. Prowadzącym całość jest Sk8ter i wszelkie pytania, jak i zgłoszenia, należy wysyłać bezpośrednio i tylko do niego na PW.
2. Szczegóły przyjmowania zgłoszeń:
2.1. Podając szczegóły zawodnika należy wybrać:
a) Klub - dowolny klub z pierwszej i drugiej ligi polskiej
b) Pozycja - w grze możemy grać jedynie na pozycji pomocnika lub napastnika. Dostępne są również modyfikacje: defensywny, bądź ofensywny. Dodatkowo wybieramy stronę: prawo, lewo, lub środek. Można wybrać trzy strony jednocześnie.
Przykłady:
o Prawidłowe: AM C, DM L, F C, S, AM LC, M RL
o Nieprawidłowe: AM/F C, DM/M R
c) Atrybuty - wybieramy spośród wszystkich widocznych atrybutów.
Przy zgłoszeniu podajemy:
3 atrybuty, które zostaną ustawione dla naszego zawodnika na 20
4 atrybuty, które zostaną ustawione dla naszego zawodnika na 16
4 atrybuty, które zostaną ustawione dla naszego zawodnika na 12
4 atrybuty, które zostaną ustawione dla naszego zawodnika na 7
3 atrybuty, które zostaną ustawione dla naszego zawodnika na 3
Atrybuty do wyboru:
Technika:
Dośrodkowania
Drybling
Długie wyrzuty z autu
Gra głową
Gra z pierwszej piłki
Krycie
Odbiór
Podania
Rzuty karne
Rzuty rożne
Rzuty wolne
Strzały z dystansu
Technika
Wykańczanie akcji
Psychika:
Agresja
Błyskotliwość
Decyzje
Determinacja
Gra bez piłki
Koncentracja
Kreatywność
Opanowanie
Pracowitość
Przewidywanie
Ustawianie się
Waleczność
Współpraca
Znaczenie
PA zostanie ustawione na -1, a aktualny potencjał na 0. Gra w momencie rozpoczęcia wylosuje konkretne liczby.
2.3. Chęć uczestnictwa należy zgłosić w dwojaki sposób:
a) W temacie wpiszcie: imię, ksywkę, klub i pozycję.
b) W PW do Sk8tera wpiszcie: imię, nazwisko, adres e-mail, ksywkę, klub, pozycję i wybrane atrybuty.
WYMAGANE JEST PODWOJNE ZGLOSZENIE
2.4. Każda osoba, która w prawidłowy sposób wyśle zgłoszenie zostanie dopisana do konkursu i umieszczona na liście uczestników
2.5. Błędy, lub niepełne zgłoszenie eliminuje ze startu w zawodach.
3. Czas trwania to 1 sezon. Po zakończeniu roku redakcja podejmie decyzję o dalszych losach projektu.
4. Mecze będą symulowane na komputerze Sk8tera. Użyjemy FM 2007 bez uaktualnionej bazy danych.
5. Całość zostanie rozegrana w sezonie 06/07 na małej bazie danych z aktywną ligą polską - ekstraklasa i druga liga.
6. Po wprowadzeniu wszystkich chętnych uczestników do bazy danych, rozpocznie się gra. Prowadzący obejmie zespół, w którym będzie najmniejsza liczba zgłoszeń, by w jak najmniejszym stopniu wpływać na losy graczy.
7. Gra będzie kontynuowana z włączoną opcją "holiday" (urlop) i zatrzymywana co tydzień.
8. Z każdego zakończonego tygodnia będzie pisane krótkie sprawozdanie ze szczególnym uwzględnieniem meczy, w których brali udział uczestnicy konkursu. Powiadomimy też o ewentualnych nagrodach, transferach, czy doniesieniach prasowych.
9. Po każdym rozegranym meczu zostanie obliczona ilość punktów, jaką dany zawodnik otrzymał. Punkty będą sumowane przez cały rok i na końcu zostanie wyłoniony zwycięzca.
10. Punktacja
a) Ekstraklasa
Występ Gol Asysta Żółta Czerwona Gracz meczu
Napastnik 3 9 3 -2 -8 9
Pomocnik 3 12 6 -2 -8 12
b) II liga
Występ Gol Asysta Żółta Czerwona Gracz meczu
Napastnik 2 6 2 -2 -8 6
Pomocnik 2 8 4 -2 -8 8
11. a) W przypadku powołania do reprezentacji punkty za mecz będą obliczane według zasady: ekstraklasa
b) Mecze pucharowe są obliczane według punktacji ekstraklasy.
12. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za grzanie ławy, kontuzje i inne przykre zdarzenia...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach